Pomoc dla lekarzy
Jeśli potrzebujesz pomocy i nie znajdziesz jej w poniższym poradniku, skontaktuj się z naszym działem technicznym pisząc na adres: pomoc@znajdzlekarza.pl lub korzystając z formularza kontaktowego
1. Znalazłem(am) swój profil w serwisie ZnajdzLekarza.pl, mimo że go nie zakładałem(am). Chcę zmienić dane.
Wystarczy, że prześlesz do nas prawidłowe dane. Po weryfikacji dane zostaną zaktualizowane. Jeśli jesteś lekarzem lub osobą uprawnioną do zarządzania kontem danego lekarza, możesz też przejąć konto aby samodzielnie edytować dane.
2. Chcę usunąć moje konto lub profil lekarza
Konto lub profil lekarza może zostać usunięte na żądanie lekarza. Prosimy w tym celu o kontakt.
3. Czy mogę komuś zlecić uzupełnienie mojego profilu?
Oczywiście. Wystarczy, że prześlesz nam komplet informacji do opublikowania, a nasi pracownicy zajmą się uzupełnieniem Twojego profilu.
4. Dostałem(am) opinię pozytywną/negatywną - co można z tym zrobić?
Najlepiej odpowiedzieć pacjentowi. Panel administracyjny lekarza daje taką możliwość. W przypadku kwestii spornych opinia zostanie zablokowana do wyjasnienia.
5. Czy każdy pracujący u mnie lekarz musi posiadać osobne konto w serwisie ZnajdzLekarza.pl?
Nie. Do jednego konta użytkownika można dodać określoną liczbę lekarzy w zależności od zakupionego abonamentu.
6. Placówka znajduje się w innym miejscu niż pokazano na mapie. Jak to zmienić?
W panelu administracyjnym w miejscu edycji placówki możesz ustawić ręcznie dokładne współrzędne geograficzne Twojej placówki.
7. W panelu brakuje jakiejś potrzebnej mi opcji.
Skontaktuj się z nimi i powiedz czego oczekujesz. Postaramy sie pomóc i możliwe że dostosujemy serwis do Twoich indywidualnych potrzeb.`
8. Czy mogę zmienić pakiet na inny.
Tak, zmiany możesz dokonać w dowolnym momencie.