Pomoc dla pacjentów
Jeśli potrzebujesz pomocy i nie znajdziesz jej w poniższym poradniku, skontaktuj się z naszym działem technicznym pisząc na adres: pomoc@znajdzlekarza.pl lub korzystając z formularza kontaktowego
1. Dlaczego nie mogę się zalogować na swoje konto?
Po pierwsze zorientuj się czy wpisany przez Ciebie mail jest tym samym, którego użyłeś
w czasie rejestracji. Jeśli nadal nie możesz się zalogować, skorzystaj z opcji „przypomnij hasło”. Po kliknięciu w przypomnienie otrzymasz na swoją skrzynkę mailową dalsze instrukcje, które pozwolą Ci się zalogować.
2. Chcę usunąć swoje konto, jak to zrobić?
Aby usunąć swoje konto w naszym serwisie wystarczy wysłać e-maila na adres
pomoc@znajdzlekarza.pl z prośbą o usunięcie konta. Administrator w ciągu 48 godzin usunie całkowicie konto i powiadomi o tym fakcie drogą elektroniczną.
3. Na czym polega aktywacja konta w serwisie?
Po dokonaniu rejestracji wysyłamy do Ciebie wiadomość e-mail, która zawiera link aktywujący konto.
Po kliknięciu w link pozostaje Ci już tylko ustalenie hasła dostępu i konto zostaje automatycznie aktywowane.
3. Co to jest potwierdzenie założonego konta?
Po aktywacji konta, wysłana zostaje do Ciebie wiadomość z potwierdzeniem, że Twoje konto jest już aktywne
i możesz swobodnie korzystać z serwisu.
3. Dlaczego nie otrzymałem wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym?
Radzimy sprawdzić folder SPAM. Automatyczne wiadomości bardzo często tam trafiają i tak mogło być również w Twoim przypadku.
4. Jak wystawić lekarzowi opinię?
Opinię lekarzowi wystawić można w bardzo prosty sposób. Wystarczy odnaleźć danego lekarza w naszej bazie nastepnie wejść na jego profil i kliknąć "Oceń jakość usług". Po zapoznaniu się z regulaminem możesz napisać opinię słowną oraz dokonać oceny kilku podanych kryteriów klikając odpowiednią ilość gwiazdek. Twoja ocena zostanie zapisana w naszym systemie i będzie oczekiwać na weryfikację. Po sprawdzeniu zgodności Twojej opinii z regulaminem oraz zweryfikowaniu poprawności podanego adresu e-mail zostanie ona opublikowana.
5. Czy muszę najpierw założyć konto pacjenta, aby dokanać rejstracji wizyty on-line?
Nie, wstępna rejestracja nie jest konieczna. Jednak w momencie zapisania wizyty konto pacjenta zostaje automatycznie założone. Dzięki temu pacjent otrzymuje dostęp do historii swoich wizyt z możliwością odwołania lub przełożenia wizyty.
6. Czy muszę się zarejestrować, aby dodać opinię swoją o lekarzu?
Pełna rejestracja nie jest konieczna. Wymagamy jedynie podania poprawnego adresu e-mail oraz dowolnego podpisu.
7. Dlaczego telefony i adresy e-mail lekarzy i placówek medycznych są ukryte pod przyciskiem?
Wszystkie numery telefonów i adresy e-mail lekarzy oraz placówek medycznych zostały ukryte w celu ochrony tych danych przed działaniem nielegalnych robotów skanujących strony internetowe.
8. Skąd lekarz będzie wiedział, że zarejestrowałem się u niego na wizytę?
Po dokonaniu rejestracji lekarz otrzymuje informację SMS oraz e-mail o zapisanej wizycie.
9. Do czego służy uwzględnianie własnej lokalizacji?
Włączenie tej opcji powoduję, że "kilometry" podane na liści szukanych lekarzy będą odpowiadały odległości od Twojego aktualnego położenia do miejsca lokalizacji lekarza. Wymagane jest do tego zezwolenie przeglądarce internetowej udostępnienia własnej lokalizacji.
Miej jednak na uwadze, że Twoja lokalizacja ze względu na ograniczenia techniczne może być czasem podana nieprawidłowo. W takiem przpadku masz możliwość ręcznego wpisania adresu swojego położenia ( miejscowość, ulica, nr ).
Wyłączenie opcji powoduje, że odległość będzie obliczana względem centrum szukanej miejscowość, ale przypadku niemożliwości ustalenia centrum szukanej miejscowości ( lub szukania w całej Polsce ) odległość będzie obliczana względem centrum miasta Warszawa.
10. Czy serwis udostępnia moje dane lekarzom, placówkom medycznym bądź innym instytucjom?
Nie, Twoje dane nie są udostępniane innym użytkownikom serwisu. Pamiętaj jednak, że zgodnie z orzeczeniem GIODO (Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych) serwis ma obowiązek udostępnić dane użytkownika lekarzowi, ale odbywa się to wyłącznie na pisemne wezwanie lekarza. Dane użytkownika są udostępniane na pisemny wniosek lekarza, przesłany na adres siedziby Znajdzlekarza.pl i mogą być wykorzystane wyłącznie w celu dochodzenia praw i roszczeń. Równocześnie serwis ma obowiązek udostępnić dane użytkownika na wniosek organów ścigania i wymiaru sprawiedliwości.
11. Dlaczego strona każe mi udostępnić lokalizację?
Udostępnienie lokalizacji nie jest obowiązkowe. Służy to jedynie odnalezieniu lekarzy znajdujących się najbliżej Twojego położenia i wyświetleniu w kilometrach odległości lekarzy od Ciebie.